Uluslararası İstanbul Kırtasiye Ofis Fuarı açıldı

23.03.2021Kırtasiye sektörünün bu yıl Avrasya’daki ilk yüz yüze fuarı olan Uluslararası Okul, Kırtasiye, Kâğıt, Ofis Malzemeleri ve Oyuncak Fuarı, 22 Mart 2021 Pazartesi günü TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde başladı. TÜYAP Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş. ile Tüm Kırtasiyeciler Derneği (TÜKİD) iş birliğiyle düzenlenen İstanbul Kırtasiye Ofis Fuarı, 6 gün sürecek. 20 ülkeden 257 marka ile 180 firma ve firma temsilciliğinin katıldığı fuara, yerli ve yabancı alıcı ve ziyaretçi ilgisinin yoğun olması bekleniyor.
 
TÜYAP Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Ünal, “Türkiye, kendi coğrafyasında fuarcılık açısından vazgeçilemez bir ülke. Özellikle İstanbul, hinterlandında 1,5 milyar insanın yaşadığı bir coğrafyanın ekonomik lideri. Bunu hiçbir zaman kaybetmemek ve yeni nesillere taşımak için büyük bir özveriyle çalışıyoruz” dedi.
 
 
 
Kırtasiye sektörünün bu yılki en önemli buluşması olan Uluslararası Okul, Kırtasiye, Kâğıt, Ofis Malzemeleri ve Oyuncak Fuarı, 22 Mart 2021 Pazartesi günü Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde başladı. TÜYAP Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş. ile Tüm Kırtasiyeciler Derneği (TÜKİD) iş birliğiyle düzenlenen İstanbul Kırtasiye Ofis Fuarı, kırtasiye sektörünün 2021’de Avrasya coğrafyasındaki uluslararası nitelikte ilk yüz yüze fuarı olma özelliğini taşıyor. Yeni eğitim ve öğretim yılı için bu fuarda önemli iş bağlantılarına şimdiden imza atacak olan kırtasiye sektörünün altı gün sürecek buluşması, 27 Mart 2021 Cumartesi akşamı sona erecek. İstanbul Kırtasiye Ofis Fuarı’nda; kırtasiye ve okul malzemeleri, ofis malzemeleri, yazı malzemeleri, lisanslı ürünler, oyuncaklar, hobi malzemeleri ve hediyelik eşyalar sergilenirken, sektördeki en son çıkan ürünler ve trendler fuarda ziyaretçilerin ilgisine sunuluyor.
 
“Fuarları yeni nesillere aktarmak için çalışıyoruz”
Fuarın açılışında konuşan TÜYAP Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Ünal, “Türkiye, kendi coğrafyasında fuarcılık açısından vazgeçilemez bir ülke. Özellikle İstanbul, hinterlandında 1,5 milyar insanın yaşadığı bir coğrafyanın ekonomik lideri. Bunu hiçbir zaman kaybetmemek ve yeni nesillere taşımak için büyük bir özveriyle çalışıyoruz” dedi.  Bu yıl ikinci yüz yüze fuarlarını kırtasiye sektörü adına gerçekleştirdiklerini vurgulayan Ünal, fuarcılık alanında son dönemde gerçekleştirdikleri yenilikleri şöyle anlattı:
“Tüm dünyada fuarcılık endüstrisinin bugünlerde kapalı olduğunu düşünürsek fuarımızın açılışı daha da önem kazanıyor. Şu an sadece bir miktar Çin’de ve mahalli olarak da Rusya’da halen fuarlar yapılabiliyor. Sanal dünyanın ötesinde tüm duyulara hitap eden fuarımızı açma başarısını gösterdiğimiz için mutluyuz. TÜKİD ile TÜYAP’ın iş birliği, fuarımıza önemli ölçüde dünyadan ziyaretçi hareketini sağladı. 65 ülkeden üç binin üzerinde online davetiye alan münferit ziyaretçilerimizin yanı sıra, 28 ülke ve 72 ilden alım heyeti organize edildi. İçinde bulunduğumuz fuar merkezi, TSE COVID-19 Güvenli Hizmet Belgesi’ne sahip tek fuar merkezi. Ziyaretçilerimizi ağırlayacağımız Tüyap Palas otelimiz de güvenli konaklama belgesine sahip ve her ay Turizm Bakanlığı tarafından düzenli olarak denetleniyor. Bunların hepsi bizim endüstrimizde önemli atılımlar.  Fuarımız cumartesi fiziken bitiyor ama aslında bitmiyor! Fuarımız, diğer fuarın açılış tarihine kadar dijital dünyada devam edecek. MyTüyap uygulaması kullanıcıları, fuarla ilgili bilgi almak isteyenler bir yıl boyunca tüm detaylara rahatlıkla ulaşabilecek. Bu önemli bir yazılım. Avrupa’da da ödül alan ve pazara canlılık getirebilecek bir yenilik.”
 
Yabancı katılımcı ve ziyaretçi ilgisi
TÜYAP’ın bu yıl yüz yüze gerçekleştirdiği ikinci fuar olan İstanbul Kırtasiye Ofis Fuarı’na yerli-yabancı katılımcı ve ziyaretçilerin ilgisi, sektörün yüzünü güldürdü.  20 ülkeden 257 marka ile 180 firma ve firma temsilciliğinin katıldığı fuar, Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’ndeki 2., 3. ve 6. salonlarda toplam 19 bin metrekarelik alanda gerçekleştiriliyor. Online davetiyesini alarak fuara hazırlanan Türkiye ve 65 ülkeden üç binin üzerinde nitelikli ziyaretçi, fuara ilginin yüksek olacağını gösteriyor. Fuara; Almanya, Azerbaycan, Arnavutluk, Birleşik Arap Emirlikleri, Japonya, Cezayir, Libya, Filistin, Fas, Yunanistan, Fransa, Gürcistan, İran, Kosova, Ukrayna, Rusya, Bulgaristan, Ürdün, Romanya, Tunus, Rusya, İngiltere’den ziyaretçi ilgisi ilk günden gözleniyor. Moskova, Sofya, Tahran, Tiflis, Üsküp ve Kahire’de yer alan Tüyap yurt dışı ofislerinin yoğun çalışmalarıyla dünyanın dört bir yanından alım heyetlerinin organize edildiği ve fuar boyunca bu alım heyetlerinin fuar katılımcılarıyla bir araya geleceği vurgulanıyor.
 
Akıllı B2B eşleştirme sistemi
İstanbul Kırtasiye Ofis Fuarı, TÜYAP’ın yeni dönemdeki inovatif fuarcılık uygulamalarına da sahne oluyor. TÜYAP’ın yeni nesil fuarcılık anlayışı çerçevesinde geliştirilen dijital evreni MyTüyap ile video toplantı altyapısına sahip akıllı B2B eşleştirme sistemi sayesinde fuara katılan firmalar, tüm dünyadan alıcılarla kolaylıkla buluşabiliyor. Böylece ticari bağlantılar mekândan ve zamandan bağımsız olarak, yıl boyu kesintisiz sürüyor. Fuarlardaki iş bağlantılarını dijital  ortama taşıyan TÜYAP’ın web siteleri, katılımcıları365 gün boyunca dünyanın her  yerinden milyonlarca alıcıyla  doğrudan buluştururken, ziyaretçiler de aynı uygulama üzerinden ilgilendikleri alanlardaki ürün ve hizmeti sunan katılımcılarla iletişime geçme imkânı buluyorlar.
 
Temassız fuar deneyimi
Yeni dönemde “ticaret için önce sağlık” anlayışıyla çalışmalarını sürdüren Tüyap, İstanbul Kırtasiye Ofis Fuarı’nda da katılımcı ve ziyaretçilerin sağlığını korumak için aldığı tedbirleri uygulamayı sürdürüyor. MyTüyap üzerinden davetiye ve yaka kartı alımı, online kartvizit değişimi gibi yenilikçi çözümler sağlayarak temassız fuar deneyimini katılımcılara ve ziyaretçilere yaşatan Tüyap, TSE COVID-19 Güvenli Hizmet Belgesi almaya hak kazanan ilk ve tek fuarcılık şirketi olmanın sorumluluğuyla tüm fuarlarını organize etmeyi sürdürüyor. ÖNCEKİ SAYFAYA GERİ DÖN