Sağlık Profesyonellerinin Buluşma Noktası EXPOMED; İnovasyon alanını geliştirerek sektöre yenilik getirmeye hazırlanıyor

REED TÜYAP Fuarcılık tarafından 22 – 25 Mart 2018 tarihleri arasında 25. kez sektör profesyonellerine kapılarını açmak için hazırlanan EXPOMED,  T.C. Sağlık Bakanlığı ve Tıbbi Cihaz Üreticileri ve Tedarikçileri Derneği (MASSİAD) desteğiyle inovasyon alanını geliştirerek büyümeye devam ediyor.
 
Avrasya Bölgesi’nin ve Türkiye’nin en büyük medikal fuarı olan EXPOMED, 2018 yılında 40’tan fazla ülkeden 800’ün üzerinde marka ve marka temsilciliğine ev sahipliği yapmaya hazırlanırken; sağlık sektöründeki en yeni teknolojilerin, AR-GE ve inovasyon harikası ürünlerin sergileneceği bir platformla da öne çıkacak.
 
Fuar bu yıl Inovasyon alanını genişletiyor
22 – 25 Mart 2018 tarihleri arasında 25’inci kez kapılarını sektör profesyonellerine ve ziyaretçilerine açacak olan EXPOMED, 4 gün boyunca sağlık sektöründeki en yeni teknolojilerin, AR-GE ve inovasyon harikası ürünlerin sergileneceği bir platform olarak göze çarpıyor. Sürdürülebilir kalkınmanın eksiksiz olarak devam edebilmesi için inovasyonun çok önemli bir argüman olduğunun altını çizen REED Tüyap Proje Grup Başkanı Gökhan Evcil, Hızlı büyüme için tasarımlanmış, teknolojiyi sunan ve kullanan, geniş kitlelere hitap eden ve sunduğu hizmeti kullanıcıya ulaştıran, ihtiyaç gideren, yeri geldiğinde ihtiyaç haline dönüştüren, sürekliliğe sahip ve gelişmeye ve geliştirmeye müsait girişimci fikirler Expomed ‘İnavasyon Alanı’nda fuar ziyaretçileri ile buluşacak” şeklinde konuştu.

 İnovasyon alanında neler olacak;
  • Start-Up Firmalar Alanı
  • Made – In Turkey Alanı (yerli ürün alanı
  • Inovatif (yenilikçi) ürünler alanı
  • Yeni ürünler alanı
  • Komponet(yan sanayi) ürünler alanı
  • Kalite laboratuarları
  • B2B toplantı alanları

“Her yıl güçlenerek büyüyoruz”
EXPOMED fuarının geçtiğimiz 24 yıl boyunca medikal sektör profesyonelleri tarafından sıkı takip edildiğini söyleyen Evcil,Nitelikli alıcıları her sene kendine çeken fuar, İstanbul’u 4 gün boyunca medikal sektörün kalbi haline getiriyor. 2017 senesinde fuara 35 ülkeden 725 firma ve firma temsilciliği katılırken, fuar, 86 ülkeden 4.972’si
 yabancı olmak üzere toplam 34.086 sektör profesyoneli tarafından ziyaret edildi. Geçen seneye göre daha da büyütülen Inovasyon Alanı; ürünlerini özel bir alanda profesyonellere ulaştırmak isteyen firmalara ve start-up fikirlere özel bir fırsat sunacak. Bu alanda kendimizi geliştirmek için hedeflerimizi belirleyip yoğun bir şekilde çalışıyoruz.” dedi.
 
Start- Up alanı
Fuar, hem büyüme hem de gelişme özelliklerini taşıyan, yenilikçi proje, fikir veya ürün sunmayı hedefleyen ancak daha emekleme aşamasında olan girişimci ve şirketlerin ürünlerini sunabilmeleri için özel bir alan oluşturacak.
 
Made – In Turkey alanı
Yerli medikal ürünleri ön plana çıkarmak için kurulan bu alan; firmalara yerli ürünlerin kalitesi ve yenilikçi özelliklerini tanıtabilme olanağı sağlarken Türk Medikal sektörünün de bir aynası olacak.
 
Yenilikçi (Inovatif)  ürünler
Inovatif, yeni ve iyileştirilmiş ürün, hizmet veya üretim yöntemi geliştiren ve bunu ticari gelir elde edecek hale getirmeye çalışan frma ve ürünler bu alanda sergilenecek.
 
Komponet (yan sanayi) özel bölümü
Tıbbi Cihaz imalat sanayinin ihtiyacı olan, ekipman, makine, yedek parça hammadde, yarı mamül, komponetler bu alanda sergilenecek.
 
B2B alanları
İnovasyon alanında yer alan katılımcılar, sunum alanlarını kullanarak ürettikleri en son teknolojileri ve fikirleri yatırımcılara ve ilgililere canlı olarak tanıtabilecekleri bir ortam da sağlıyor.
 
Ayrıntılı Bilgi ve İletişim İçin;
Sema Ersop
Adres:
Lamartin cad. 9/2 Taksim/İST.
Tel: 0212 255 00 12
Skype: sema.brandworks
Gsm: 0530 233 77  00
www.brandworks.com.tr ÖNCEKİ SAYFAYA GERİ DÖN